papper, papper, papper

Mitt hem ser ut som ett kopieringsrum på någon kommunal skola ute i förorten. Att min lägenhet inte är större än 25 kvadratmeter gör ju inte likheten mindre slående direkt. Det är nämligen så här kära vänner att min skrivare svek mej såhär i tentatider, den enda tiden på året då jag är fullkokmligt beroende av den. Tack HP deskjet f410 series.
Nu har jag iallafall köprt en sprillans ny som jag dessutom installerat helt själv. Cred till moi.
För övrigt kan jag meddela att jag nu såhär i tentatider bor i min säng. Jag gör allt där; sover, äter, surfar och pluggar, pluggar, pluggar. Sängen ser därför för närvarande ut som att någon tömt en bokhylla på allt dess innehåll och slängt det över sängen. Mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0