min skrivare är bättre än din

jag skrev ut hela kvällen igår...gjorde slut på en helt ny patron
Lisa säger:
men asså...varför köpte du inte en sån skrivare som jag sa
1500 utskrifter
dessutom går det ju sjukt snabbt
o blir bättre kvalitet
jag har skrivit ut ca 300 sidor tror jag
Ida säger:
kan man skriva ut i färg?
Lisa säger:
nä, men vem behöver det
Ida säger:
jag
Lisa säger:
why??
Ida säger:
har jag fått för mej iallafall
just in case liksom
Lisa säger:
hur ofta gör du det?
Ida säger:
aldrig
Lisa säger:
nää precis
Ida säger:
sluta
jag e asnöjd med mitt köp=)
666 kr
scanner o allt
Lisa säger:
800 kr för min
Ida säger:
dubbelsidig utskrift
Lisa säger:
ja fast en sån kan du ju köpa separat ...de är jättesmå
varför vill du ha dubbelsidigt?
Ida säger:
sparar papper
Lisa säger:
pappren kostar ju inget
det är ju bläck som kostar
Ida säger:
säljer du sånna här maskiner????
=)
Lisa säger:
vad kostar bläck till din?
Ida säger:
150
st
Lisa säger:
hur många räcker de till?
Ida säger:
ingen aning
Lisa säger:
jag betalar 300 kr för 1500 utskrifter...slå det om du kan
Ida säger:
min kan skriva ut i färg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisa säger:
har räckt i 2 år för mig...trots alla tentor o sånt
looooser!!!!!!!!!!
Ida säger:
nu tar jagbort dej som vän på facebook.Ida säger:
Ida säger:
jag skrev ut hela kvällen igår...gjorde slut på en helt ny patron
Lisa säger:
men asså...varför köpte du inte en sån skrivare som jag sa
1500 utskrifter, dessutom går det ju sjukt snabbt, o blir bättre kvalitet, jag har skrivit ut ca 300 sidor tror jag
Ida säger:
kan man skriva ut i färg på din?
Lisa säger:
nä, men vem behöver det
Ida säger:
jag
Lisa säger:
why??
Ida säger:
har jag fått för mej iallafall, just in case liksom
Lisa säger:
hur ofta gör du det?
Ida säger:
aldrig
Lisa säger:
nää precis
Ida säger:
sluta, jag e asnöjd med mitt köp=)  666 kr med scanner o allt
Lisa säger:
800 kr kostade min
Ida säger:
man kan göra dubbelsidig utskrift med min
Lisa säger:
ja fast en scanner kan du ju köpa separat ...de är jättesmå. varför vill du ha dubbelsidigt?
Ida säger:
sparar papper
Lisa säger:
pappren kostar ju inget, det är ju bläck som kostar
Ida säger:
säljer du sånna här maskiner???? =)
Lisa säger:
vad kostar bläck till din?
Ida säger:
150 kr st
Lisa säger:
hur många räcker de till?
Ida säger:
ingen aning
Lisa säger:
jag betalar 300 kr för 1500 utskrifter...slå det om du kan
Ida säger:
min kan skriva ut i färg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisa säger:
har räckt i 2 år för mig...trots alla tentor o sånt,  looooser!!!!!!!!!!
Ida säger:
nu tar jag bort dej som vän på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0