Bebissssar

Jag och Emma har väldigt skilda åsikter vad gäller....allt. Detta inlägg ska dock handla om tv-program. Jag fullkomligt älskar tv och kan till och med finna a-ekonomi underhållande. Emma tittar aldrig på tv, och nu menar jag verkligen aldrig. Ikväll gjorde hon dock ett undantag. Hon tittade på ett av mina nya favoritprogram: En unge i minuten. Jag fullkomligt älskar förlossningsprogram och gråter alltid när barnen föds.Trots allt blod är det så vackert och nästan alla barnen är söta. Inte nog med att förlossningsprogrammen är underhållande, de är lärorika också. Med all kunskap jag fått kommer jag kunna föda mina barn helt själv. Summa kardemumma: jag älskar En unge i minuten. Emma har en annan uppfattning:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0