ja, ja, ja

Ja, jag vet. Ni behöver inte säga det igen. Jag är upp över öronen fullt medveten om att jag är kass på att blogga för tillfället. Lets face it; bloggen har varit i princip död de senaste veckorna. Av en rad olika anledningar. Den ena går under benämningen "pesonligkris" och den andra under "helvetestentaiskatterätt".
Så. Nu har vi fått det ur världen. Dags att se framåt. Och dags att besvara lite frågor som jag inte kunnat undgå: Ja, jag kommer börja blogg igen efter jag klarat av min tenta den 13 januari. Ja, jag kommer komma tillbaka till umeå. Ja, jag kommer plugga i umeå även i vår. Ja, jag tycker fortfarande om sjunde himlen.



Kommentarer
Postat av: Mikael

check, check, check!

2011-01-10 @ 12:23:00
URL: http://mikaelf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0