Klubbat och klart!

Har precis skickat in min anmälan inför höstens termin då vi ska läsa valbara kurser. Förutom den obligatoriska kursen i rättshistoria blir det förhoppningsvis en kurs i kriminologi, barnrätt samt arbetsrätt med inriktning mot diskriminering. Får se om jag orkar läsa all kurser, att läsa 175% vet jag nämligen inte riktigt om jag orkar. Men, men..vi får helt enkelt se!

Finaste Helena, som jag inte träffat på två månader, kom över och kramades! Äen hon sökte in till sina valbara kurser. Hon ska bland annat läsa konflikthantering. Passar henne perfekt, hon är handlag för det: på dagis gav hon mej en rak höger så att min framtand åkte ut. Sen jagade jag in henne i ett torkskåp och bet henne i ryggen. Vi var fina vänner redan då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0