uppraggad av en mars

Idag när jag och mia stod i lunchkön på HUM-huset kom det fram en engelsktalande främlig och tittade på mig och mumlade något ohörbart. Sedan frågade han om jag förstod engelska och berättade sedan att han tror och känner att han och jag skulle vara fina och passa bra ihop. Sen räckte han över en mars (chokladbiten) varpå jag frågade varför jag skulle få den. För att du är så söt svarade han då och log.

Lite vardagsromantik sådär i lunchkön skadar aldrig....och chokladen var betydligt godar än min dyrea pastasallad.


Det är förresten alldeles för mycket russin i min fruktmusli. Det blir sådär äckligt sött.

Kommentarer
Postat av: Gullen

Du vill ju inte ha några russin!

2010-09-14 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0