Frustrationsinlägg

1. Jag hatar ämnet vi läser i skolan just nu. Siffor och jag går inte ihop. Jag är en ord människa. OOOOOOOOOOORD!
2. I fredags skulle jag på ett läkarbesök. Vär där i god tid men eftersom de bygger om hela umeå för botnbiabanan inklusive halva sjukhuset så hittade jag inte till avdelningen. När jag väl hittat dit tar jag en nummerlapp och väntar på att få anmäla mej i receptionen. Mitt numer ropas aldrig upp. det sitter nämligen ingen i receptioenen. Väntar ytterliggare 20 minuter och hittar sedan en lapp på anslagstav lan där det står: " om du inte blivit uppropad inom femton minuter, var god gå till receptionen". vad fan spelar dte för roll om jag går till receptionen när det ändå inte sitter någon där? När tantjäveln äntligen kom visade jag upp sjukblablabla-kortet som intygar att jag inom loppet av ett år har betalat 900 kr vid olika besök på sjukhus vilket betyder att det här besöket skulle vara gratis. V'änta lite, säger receptionisten då, det här kortet gick ju ut igår. Du får betala 300 spänn. Fuck you tänkte jag och betalade.
3. Mitt kontokort är sönder. När jag ska belala med det behöver jag varken skriva under något eller trycka in min kod. Det står bara: köp godkänns. Känns fruktansvärt tryggt.
4. Inte en enda jävla tv-apparat funkar i hela kvarteret! Och just i kvälll, just ikväll som jag så extremt mycket kände att jkag behövde titta på tv.

Vad har jag gjort för fel? Varför hatar Gud mej så mycket?

Nu ska jag äta chokladmuffins, titta på satc och tycka synd om mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0