ateist javisst

Jag måste bara lägga upp artikeln som andreas visade mej idag. Efter att ha läst den kom jag på att den visst var riktad till en av prästerna i min hemkommun vilket gör den ännu roligare att läsa. Jag tycker det är skrattretande att många präster kämpar så starkt för att just vissa regler  i Bibeln ska efterlevas och prompt finnas kvar i tre miljarder år. Ett skäl till  varför jag är ateist är för att jag anser att man inte kan efterleva en bok som skrevs för flera tusen år sedan. Tänk själva om vi hade fortsatt tillöämpa de "lagar" som fanns på medeltiden. Det hade varit helt befängt. Ändå väljer många att följa en bok som är ännu äldre och diskriminerar 90% av befolkningen.






Gå in på länken för att läsa artikeln!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs415.ash2/69297_10150297326085296_564530295_15185414_2061845_n.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0