Shoppingdag!

Det satt fast trehundra prislappar på hjulen på tudor efter min och emmas tur i stan vilket vittnar om vilken sjuhelvets bra shoppingdag vi haft!  Lite stressig men annars helt perfekt. Lyckades som vanligt skrika mej förbannad på alla hänsynslösa människor, shoppa alledeles för mycket och dricka aldeles för lite. Jag var även tvungen att gå runt som en töntig fjortis med solbrillor i molniga umeå då mitt immunförsvar verka ha gått nuts. Jag ser ut som jag har suppit kónstant i fjortondagar och sedan blivit nedslagen av tre män med svart bälte i någon jävla kampsport. Jag försökte förbättre outfitten med lite fint läppglans.

Tur att emma är här. Jag skrattar så jag gråter när jag umgås med henne. Just nu håller hon på att spy svordomar åt min micro och inatt klagade hon på att jag vände mej om i sängen för högt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0