Bye bye företagsekonomi

Tentan till världhistoriens tråkigaste företagsekonomikurs är nu skriven vilket firades med Mikael och Mia på Rex. Vaknade 12 dagen därpå av det "dagligasamtalet" från favorithelena som var ute och gick en trehundramil lång promenad i storm och ville ha någon att prata med. Och hon väckte mej i sista sekund. Jag drömde v'ärldens hemskaste dröm: jag drömde att jag klippt av mej allt hå¨ret till en ful 90-tals frisyr. I drömmen hade jag precis drabbats av en ångestattack innan telefonen ringd eoch jag vaknade. Anywej,  klev upp ur sängen vid fyra efter att ha kollat på trettio vänner avsnitt och började städa lägenheten som förfallit under de senaste dagarna. SjukgymnastMaria, som jag inte träffat på ett år, kom över med vin vid halv åtta för att ge mej en update över dte gågna årets händelser. Mycket trevligt och mycket mysigt. Nu ska jag somna till ett vänneravsnitt....




Kommentarer
Postat av: Mikael

Drömtydar-Mikael säger att drömmen betyder att.., eller låt oss stanna vid att frisyren kan vara en praktisk mamma-frilla.

2010-10-03 @ 01:56:40
URL: http://mikaelf.com
Postat av: ida Josefsson

Jag huttar inte mitt hårsspänne sedan i fredags. Misstänker att du har tagit det?

2010-10-03 @ 19:44:47
URL: http://idalinneajosefsson.blogg.se/
Postat av: Mikael

Maybe baybe! Fast jag skyller på mia.

2010-10-07 @ 01:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0