Sov

Nu är klockan 01.02 och jag har fortfarande inte somnat. Detta är desvärre ingen ovanlighet när det kommer till mej och mina knasiga sömnvanor. Första året jag bodde i Umeå sov jag jättedåligt. Medan åren gick så förbättrades dock min sömn men den är fortfarande långt ifrån bra. Och hur skulle den kunna vara det med en flöjtspelande granne till höger, basspelande töndöv jävla granne till vänster, och gökande grannar våningen ovanför? Efter ååååår av sömnlösa nätter har jag nu till min stora glädje hittat ett botemedel mot mina sömnproblem; min lågstadielärare. Min lågstadielärare var så tråkig att hon inte skulle synas om man ställde henne framför en grå vägg. Min lågstadielärare var så tråkig att blotta tanken av henne får mej att somna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0