My life is briliant

Det finns en grej i mitt liv som förtjänar mer uppmärksamhet och berömmelse. Den förgyller min vardag och jag vet inte hur jag skulle klara mej utan den. Det är min skyldighet att nämna den mer här på bloggen. Den trädde in i mitt liv som en skänk från ovan tidigt i höstas och har aldrig gjort mej besviken. Den har ständigt presterat och fått mej att känna mej speciell. Mina damer och herrar jag talar självklart om min pasta och skinksås! Jag älskar den, jag fullkomligt älskar den! Den får mej att känna mej som mamma Annie Camden i Sjunde Himlen när hon lagar "pasta and cream sause" till alla 300 barn som de tycker så mycket om. Och voila! Därmed vet vi att jag kommer bli världens bästa mamma (i sann Annie Camden anda). Mina barn kommer nämligen bara få pasta med skinksås! Så tack Gud för att du uppfann pastan och skinksåsen, cred till dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0