näsdukar, halstabletter och rättsmedel

Japp. Nu har förkylning satt igång på allvar och jag praktiskt taget lever på vicks blue vilka får mej att vilja kräkas. Jag hatar vicks blue, det smakar skit och jag är rädd för isbjörnar.
Iallafall, tentan närmar sig med stormsteg fast med hjärnan inlindat i snor är det svårt att lära sig allt om justering av åtal, rättskraft och kumulation. Min vanliga blogginaktivitet kommer säkerligen bli ännu mer inaktiv tills tentan är över och då min isolation upphör och mitt liv återupptas.

Jag tror förresten att Belgien kommer vinna eurovision och att sverige kommer att få skämmas över sitt bidrag - även i år.
Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0