balans och harmoni

- Så nu är du plötsligt sprudlande lycklig? Det har inte slagit dej att du kanske är manodeprissiv och behöver hjälp?
- "Manodeprissiv" hör på den där gamla glädjedödaren. Du är bara avis för att jag insett att livet är skitkul! Slappna av och håll i hatten för nu jävlar blir det åka av!



Ja, så där jag. Nu har jag kommit in i en fin period full av harmoni, balans och beight nagellack, vilket betyder att jag tagit det där med humörsvägningar till en helt ny nivå. Jag bakade till och med bröd idag. Med russin i.

Nu ska jag gå och njuta av att jag är jag. Och fortsätta befinna mej i balans med lite lagom självgodhet.



Miss Balans o harmoni

Ni vet att ni älskar mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0