Skäääääääääne

Den första spontana reaktionen när jag landat i gbg var: vart fan är all snö? Seriöst, jag var helt chockad efter att ha tillbringat de senaste två månaderna i umeå där det fortfarande är tre meter snö utanför ytterdörren och där man inte kan gå utanför dörren utan full "jagskavandraifjällenmundering". Shit shit shit. Sverige är ett väldigt avlångt land. Men Men. Tyvärr regnar det lite här idag och är mulet men resten av veckan ska bjuda på sol vilket betyder VÄRME!

Nu är de första timmarna i skene avklarade och mamma har redan konstaterat att
1. nej, jag har inte börjat prata norrländska. än.
2. Jag har fått långt hår
3. jag ifrågasätter allt hon säger
4. jag har fått konstiga matvanor
5. jag sover fortfarande lika mycket
6.jag har slutat följa alla tv-serier på trean och femman. Stort framsteg. Stoooort framsteg.

Nä, nu ska jag läsa Borås Tidning och njuta av regnet. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0