Paprika

Mitt PM har gått från 1683 ord till nuvarande 1517 ord. Jag har i nuläget stans mest innehållslösa metod och materialbeskrivning á la en mening och ett syfte utformat ungefär så här: "Mitt syfte med denna PM är att slippa slösa så mycket energi på det, bli klar så fort som möjligt så att jag kan fortsätta mitt roliga liv, punkt."

La familia där hemma tycker att jag har börjat prata konsigt. Och då är det inte min smygnorrländska som jag år SÅ stolt över. Nä, det är för att jag uppenbarligen börjat använda uttryck som: "huruvida", "det ligger för handen", "motsägelsefullt", "eljest", "därhän", "anses brukligt" mm. mm. Hjälp mej, jag håller på att utvecklas till en tråkig jurist.



Nu måste jag lära mej lite om påföljder. Det kommer bli bananas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0