Nussebil

Nussebil har blivit enögd så nu bär det av till ersboda och Peugeots verkstad. Bilen har inom loppet av ett år dessutom ådragit sig en massa andra skador då jag bland annat körde in i en fyrkantig lyktstople i stan i höstas och för två veckor sedan skrapade av ytlacket när jag skulle få bort all jävla is från bilen. Bra jobbat Ida. Nåja, det löser de på ferrari i skäne i sommar. Annars rullar vardagen på, har äntligen fått iväg alla jobbansökningar och håller just nu på att läsa Lisas vrölbra promemoria som jag ska opponera på fredag. Annars händer inte så mkt mer, snön ligger kvar och jag försökte tjuvstarta våren med att ta på mej skinnjacka häromdagen. men uppenbarligen var inte ume redo för den redan vårinställda Ida Josefsson så skinnjackan fick åka in i garderoben igen och jag blev på dåligt humör. Gud ta bort snön och ge mej plusgrader.


   


Ni vet att ni älskar mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0