knivskarpt

Jag håller i skrivande stund på att öka mina matlagningskunskaper genom att - barabatadam! - laga pastagratäng! Till den lyxiga måltiden tänker jag avnjuta ett glas vatten och se på Familjen Annorlunda på tv4 play. Detta blir uppladdningen för att sedan orka sätta sig och göra slutklämen på PM:an som ska in imorgon. Tänkte även hinna med att boka biljetter till skene inför påsk, se över min anmälan på studera.nu, samt skriva klart mitt CV. Oj ojoj,mycket att stå i. Nu kokar pastan över!

NI vet att ni älskar mej.


Kommentarer
Postat av: Krukan

2 ord och ett "hoppsan" så är den essén ur världen!

2010-03-09 @ 22:24:20
Postat av: Anonym

2010-03-09 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0