jag bara är

Jag diskuterade en sak med tilda idag. Vi förstår inte hur människor kan med att typ skriva "åh, jag är så jävla deprimerad" i olika internetsammanhang. Att man överhuvudtaget ens kan med att lämna ut sig så är för mej en aning tveksamt. MEN. Jag ska inte vara sämre än alla andra så....

Eftersom alla andra verkar kunna utrycka sina känslor så bra på bloggar, i msnfönster och på fb så tänkte jag göra detsamma och ställa mej själv frågan: VAD I HELVETE HAR DET VARIT MED MEJ DENNA HELGEN?

Jag sover. Jag bara sover. Sover och är arg. Jag har lågt blodsocker, pms, ångest och en jävla duns av omotivation. I nuläget är jag så jävla förbannad att inte ens sjunde himlen kan muntra upp mej.

Sådär....fint försök. Min aura är röd och jag vill spy.

Fuck off.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du som är lite mer öppen för genusdebatt ska få adressen till bloggen jag pratade om idag. Sedan kan vi diskutera betydelsen av orakade armhålor som ett led i att uppnå jämställdhet.



http://ladydahmer.blogg.se/

2010-03-23 @ 20:46:27
URL: http://studentmammanbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0