oj då

jag är inte något vidare trogen mina få bloggläsare. Men jag har varit så upptagen med att ha sommarlov under den senaste veckan att jag helt enkelt inte haft tid över för att blogga. Mycket på gång just nu iallafall, fick kontraktet till min lägenhet i trollhättan idag som jag ska hyra under sommaren eftersom jag fått jobb i vänersborg på regionens hus. Ska åka den 15 mil långa resan dit upp imorgon för att kika in lägenheten och ha en introduktionsdag på mitt nya arbete. Ska bli hemskt kul och jättespännande!

Tentaresultatet kom igår vilket medförde att jag nu äntligen kan ta andas ut och säga hej då till termin 4 och straff och processrätten.

Nu är det dags att packa väskan inför imorgon! Au revoir och bonjour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0