aloha!

Och då var det dags att packa väskan för en vecka i trollhättan/vänersborg. Kollade in min lägenhet i fredags och den var helt ok. Stack efter det till regionens hus och blev där tilldelad ett eget kontor till min stora förvåning. Jag ska, för den oinvigde, arbeta på regionens hus i vänersborg på personalstrategiskaavdelningen och avdelningen för funktionshinder och tillgänglighet. Var hemskt kul att få träffa alla i fredags, trots att de fick se en hemskt uppbränd version av ida josefsson då jag dagen innan legat ute i solen med jenny med visionen att solskydd inte behövs i sverige. Anyway. Upprymd och uppbränd åkte jag efter min första arbetsdag hem och var nära att somna i bilen.
Gårdagen gick självklart åt till att titta på kronprinsessbröllopet trots att jag under senare tid kommit på att jag varken är royalist eller för monarkin som statsskick.
Nä, nu måste jag dra och packa väskan!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0