skrattretande.

Haha, jag förstår inte att det fortfarande är vissa som läser min blogg trots att den under den senaste tidne fått lida på grund av mitt högst prioriterade intressanta och upptagna liv. GFud dethänder massvis....här kommer lite bilder som dokumenterar lite grann....



Mamma plockar blåbär. Jag äter upp dem. Tacksamt.



Grillat med Matilda.Mumsigt. Inte alls bränt.



Åkt trehunbdra gånger mellan skene-vänersborg.



Druckit drinkar.



Gungat hemma hos Jenny och Axelen.



Bakat världens godaste tårta.



Ni vet att ni älskar mej.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ut som att du har giltiga anledningar att inte blogga :-)

2010-07-29 @ 09:10:55
URL: http://studentmammanbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0