tvätta rent min hjärna tills jag är fri

Idag började den nya terminen så nu är man officiellt en T4:a. Terminen kommer innehålla straff-och processrätt och inleddes med dagens föreläsning i straffrätt där läraren (och tacka gud för att hon gjorde det) klargjorde den juridiska definitionen på fistfucking. Mkt användbart. För övrigt upptäckte jag idag att jag i höstas gjorde världens kap då jag på universitetbibliotekets bokrea spontanköpte "straffansvar" för ynka 10 kronor för den tänkte jag, denkansäkert vara bra att ha. Och vad står inte på vår litteraturlista den här terminen om inte *trumvirvel* "straffansvar". Nypris: fem miljoner.  kaaathjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0