stavas kiwi med k?

Tacka vet jag lov! Vilken underbar dag jag har haft. Gått på stan med matilda hela dagen i umeås omänskliga kyla för att sedan se på film på kvällen. Lyckades upnå rätt mkt under dagen; hitta riktigt mkt i stan, blev bästis med en gammal herre vid godiset på maxi (som älskade mintgodisar) och skällde ut två fjortisar som slått läger inne i ett provrum på H&M. En lyckad dag. Jag och matilda var även inne och käkade på Rost som har världens goaste mat - bara vegetariskt, och sånt där gott starkt kaffe man får ont i magen av. Så när vi väl fått vår mat kommer jag på det - jag har ju en blogg! Och vad gör alla fjorisar med  succebloggar? Jo, det tar urfåniga kort på vad de äter (precis som om läsarna skulle vara intresserade av vad de äter) och lägger ut på sina designade bloggar under rubriken "dagens lunch". Så tänkte jag, kan de så kan jag! Här kommer mina töntiga och meningslösa kort på vad jag och matilda åt idag. Och för er som inte orkar bry er - stäng webbläsaren.


  
Varm fetaostsmörgås med sallad



Färskostsallad


Kommentarer
Postat av: Linn - som skriver en superduperlång kommentar

åh jag älskar mat! Det är inte alls fjortis hörru! Det kallas att ge andra inspiration! kolla t ex in den här matbloggen: http://hemmafru.taffel.se/

som svar på din kommentar i min blogg(skrev den dock där med hehe): "Hej där! Här är det bara fint! ser mer och mer för varje dag, underbart! haha ja ume är nog lite för kallt för min del själv gick jag i bara skinnjackan idag! =) hur har du det i kylan annars? :) pusssss!"

2010-01-17 @ 23:18:24
URL: http://livingl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0