jag är ung och dum

Trots att jag lider av åldersångest sen jag fyllde 21 så är jag tydligen fortfarande liten. Klasskamraten Lisa menar tex att jag är alldeles för ung för att förstå att det är något som är fel när man tvingas skrapa bilrutorna på insidan av bilen. För det måste man nämligen göra här i underbara norrland. Hon tycker för övrigt att min skrapa är "en typisk bilskrapa från södra sverige" = skitkass. Haha.

Jag e så extremt kass på allt som har med vinter och snö att göra. Blev insnöad i förrgårr så jag missade en föreläsning om mäns våld mot kvinnor och barn i nära relationer som jag sett fram emot i trehundra år. När jag väl inte var insnöad längre och kunde köra till skolan var det två bussar som slirat in i arandra och bildat trafikkaos på campus. Happy place, happy place, happy place.

jag har sagt det förr och jag säger det igen; människan är inte gjord för att bo i norrland.



Kroatien 2009
Ge mej sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0