snöhelvete

som sagt, jag som trodde att jag åkte FRÅN snön. Vilket jävla pissväder rent ut sagt. Det bara vräker ner, och jag som skulle på ljuskväll hemma hos jenny igår. Men näe - jag och helena fick stanna hemma då smhi gått ut med klass två varning och vägen till toprestorp är livsfarlig att köra även vid ett bra väglag. Vi tröstade oss med tre kilo godis och en film. Är lite orolig över huruvida mitt plan kommer lyfta imorgon eller ej men det återstår väl och se.

Jag befinner mig som sagt, för den oinvigde,  i skene nu i några dagar. En spontan visit där jag överraskade flertalet nära och kära med min vistelse, bland annat pappa som blev som förstenad (av lycka givetvis) när jag lugnt och sanstat skrämde honom med ett "hej" när han kom hem från jobbet häromdagen helt övertygad om att jag befann mej hundra mil bort i umeå.

Sånt är kul. Sånt gillar jag. Surprice, suprice. Ikväll blir det självklart melodifestivalen och nej, jag skäms inte ALLS över att älska det programmet och sukta efter christer björkman. Har lyckas få hit emma och mikael denna hafton vilket förhoppningsvis gör att kvällen blir grejt.

nä, nu ska jag sätta mej och filosofera lite över mitt PM.

Ni vet att ni älskar mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0