mat

jag är så hungrig - hela tiden. Ge. mej. mat! Seriöst, funderar starkt på om jag blivit gravid eller fått ngn konstig magsjukdom för fan vad hungrig jag är. Tur ät att man är hemma hos päronen över helgen så att man slipper laga mat själv. Eller laga och laga. Inte för att jag brukar göra det. Det låter sorgligt men jag tror faktiskt att jag bara blir sämre och sämre på att laga mat ju äldre jag blir. Jag är med andra ord fruktansvärt svinkass på att laga mat och kan inte komma på en endaste lite3n maträtt jag är bra på...förutom att koka perfekta ägg. Fan vad goda ägg jag kan koka. Men inte kan jag väl går runt ett helt liv och bara äta kokta ägg. Jag skulle ju dö av näringsbrist eller proteinförgiftning. Nä, jag måste lära mig laga mat...

sak att göra imorgon: köpa kokbok och hoppas på det bästa!

Ni vet att ni älskar mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0