hej pubertet

När jag var jobbig och fjortis och gicki högstadiet hade jag lunarstorm som alla andra korkade pubertetsbarn utan självdiciplin. Jagg ha fortfarande kvar mitt konto där och gick precis in och läste i "dagboken". Herregud. Jag skäms över mej själv - var jag verkligen så dum i huvet? Nåja, här kommer ett smakprov.


"hej hej hej
idag fick jag tillbaka minkudde som jag gjort på slöjden. fick inte så där jätte bra. jag hatar ulli! ( syslöjdsläraren) hatar henne! hon sa att hon inte kunde sätta ett högre betyg för att det bara var två lappar jag satt ihop. men vaddå två lappar?? dete ju för fan 15 lappar!!!!!!!!!!!!!!!!! plus två blommopr gjorda i lappp teknik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! ( det e en lapp kudde jag gör asså)
hatar henne. usch!’’

SOM EN GÅNG NÄR JAG HADFE FÅTT NY MASKIN OCH INTE VISSTE HUR MAN SPOLADE SÅ FRÅGADE JAG SABINA I KLASSEN SOM OXÅ HADE NY MASKIN OCH VISSTE HUR MAN GJORDE... DÅ SA BAJS uLLI.. NÄ IDA DU FÅR LÄSA INSTRUKTIONSBOKEN.. DETE EENSKILT ARBETE!
och tror ni att jag fattade något av att läst den där jävlöa boken??
NNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! inte ett piss inte ett jävla piss.
sug.
hon gillar inte mej bara för att jag vågar säga vad jag tycker.. vi skulle nämligen skriva ett brev till henne om hur vi tyckte att hon betygsatte oss. jag skrev så klart ssom jag tyckte att det var totalt skitkonstiga grejer som hur man behandlade maskinen eller hur mycket tålamod man hade.. eller hur man ställde frgor.. vaddå konstit! men hallå vi är fan 15st ungdomar med ettt temprament om inte tål att orka vänta på när maskinen glappar eller när den går sönder. jävkla ulli!


hon kan gå och göra nått annat... piss och helevete."

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha u go girl!



När kommer du till london förresten? :P

2010-03-03 @ 20:39:11
URL: http://livingl.blogg.se/
Postat av: Ida Josefsson

Jag och Sara Andersson hade planer på att komma i påsk...men dte e för nrävarande lagt lite på is...tråkigt nog =(

2010-03-03 @ 22:54:34
URL: http://idalinneajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0