don´t get me wrong

Denna extrema bloggtorka beror på att jag i dagarna gått och blivit sjuk. Jag som har berikats med världshistoriens moståndskraftigaste immunförsvär och aldrig är sjuk har nu trillat dit. Alla andra har vinterkräksjukan - men jag slår högt och satsar alla kort på den gamla vanliga hederliga influensan. Och jag som lider av svår hypokondri tror att nu när jag väl blir sjuk så kan det inte bara vara en "vanlig" svenssonförkylning utan istället typ cancer. Och inte fan hjälper det av att man har en syster som pluggar till läkare och som lurar i en att man har en massa möjliga tänkbara sjukdomar..... Kunde vilket fall som helst inte gå till skolan idag för att arbeta med min basgrupp utan dagen har jag istället tillbringat liggandes i sängen drickandes kaffe och tittat på vänner. Nu ska jag dock städa lite och sen på en snabbvisit till sjukhuset.


baj baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0