Say yes to the dress

Ikväll har jag och pappa haft kvalitetstid. Eftersom jag bestämmer så valde jag att vi skulle titta på "Say yes to the dress" - ett program där ett gäng amerikanska överklassbruttor ska hitta "the dress" vilket vanligen brukar sluta med någon ful mormorsklänning som är alldelles overpriced. Jag älskar sådana här värdelösa skitprogram med hjärnlösa medverkande som får definitionen av nyansen av vitt att verka lika problematiskt att fastslå som freden på Västbanken. Jag älskar det. Pappa hatat det. Jag älskar honom för att han hatar det och inte tvingar mej slå över till Aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott nytt år!!!

2010-12-31 @ 23:42:45
URL: http://studentmammanbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0