konsten att älska sig själv

Ibland får jag en känsla. En väldigt stark känsla av att jag älskar mej själv så himla mycket. Känslan brukar ofta komma när jag på ett eller annat sätt gjort bort mej eller handlat i strid med min inteligens. Idag kände jag väldigt starkt att herregud vad underbar jag är.

Imorse när jag vaknade upptäckte jag till min stora besvikelse att min iphone inte fungerade som den skulle. Min fina fina iphone som är alldeles ny var helt knäpptyst. Högtalaren hade gått sönder och jag ringde snabbt till mikael som kan allt om allt, eller rättare sagt allt om iphones. Men inte ens mikael förstod var som var fel. Så här har jag varit förbannad en hel dag över min skittelefon som slutat fungera.

Sedan upptäckte jag att min iphone tydligen hade en ljudlösknapp. Problemet var löst. Och här hade jag gått i femton timmar och varit asförbannad. Jag älskar mej själv.





Kommentarer
Postat av: Snygg-Mikael

Det första jag sa var faktiskt, du har den inte på ljudlöst då? :-) Snygg bild Ida!

2010-12-03 @ 01:03:15
URL: http://mikaelf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0